Fax do biura – jakie funkcje?

Fax jest używany już coraz rzadziej. Są jednak biura gdzie wciąż jest często stosowany. Najlepszym rozwiązaniem w takich miejscach będzie zakup drukarki z faxem lub inaczej mówiąc urządzenia wielofunkcyjnego. Dobry fax musi jednak posiadać kilka praktycznych funkcji.

Bardzo ważna funkcją jest posiadanie przez fax wejścia USB. To w znaczący sposób ułatwia pracę. W innym wypadku istnieć będzie jedynie możliwość faxowania dokumentów z komputera podłączonego do urządzenia. Wejście USB pozwoli na podłączenie pamięci zewnętrznej, na przykład pendrive i przefaxowanie umieszczonych na nim dokumentów.

Inną ważną funkcją jest posiadanie przez fax książki adresowej. Na szczęście tę funkcję posiada większość współczesnych faxów. Dzięki temu nie ma konieczności za każdym razem wpisywania numeru telefonu. Wybieramy go z pamięci urządzenia. Idealnie by było gdyby fax posiadał także funkcję szybkiego wybierania. To zdecydowanie przyspieszy prace.

Ważna jest także wielkość pojemnika na papier. Im bardziej pojemny tym oczywiście lepszy. Dzięki temu nie będzie konieczności częstego uzupełniania papieru. Jeśli chodzi o papier najczęściej oczywiście używany jest format A4. Dobre urządzenia mają jednak możliwość stosowania papieru o formacie A3. Może być on niekiedy przydatny.

Wybór dobrego urządzenia wielofunkcyjnego z faxem nie jest prosty. Jego wybór może ułatwić stosowanie się do powyższych wskazówek. Warto sprawdzić czy kupowany fax posiada wszystkie funkcje, które będą przydatne w codziennej pracy.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.